0,00 €
Ostoskori Päivitä

Ei tuotteita

Maksutavat


Käytössäsi on Paytrailin korttimaksutavat, Collectorin luotto- ja erämaksuvaihtehdot sekä Klarnan laskutus- ja erämaksupalvelu.


Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com 




Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Tuotteet pyritään lähettämään parin seuraavan arkipäivän aikana. Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Pidätämme oikeuden muutoksiin.


Toimituskulut

Maksamme kaikki postituskulut yli 100 euron tilauksista.
Kiinteät toimituskulut alle 100€:n tilauksiin on 4,00 €.


Tilauksen tuotteiden vaihto on maksuton. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksesta emme palauta posti- tai kirjemaksuja. Palautettaessa tuotteita tilauksesta tai koko tilauksen, jossa on ollut ilmainen toimitus, emme myöskään palauta postikulua.


Palautukset

Jos haluat palauttaa tilauksestasi tuotteita tai koko tilauksen, täytä tilauksen mukana saamasi palautuslomake, lähetä se meille yhdessä palautettavien tuotteiden kanssa. Pakkaa käyttämättömät, myyntikuntoiset tuotteet huolellisesti samaan pakettiin. Kirjoita paketin päälle alla oleva palautustieto, Tämän jälkeen voit viedä paketin veloituksetta Postin toimipisteeseen.



Asiakaspalautus,

Ballot Oy

Sopimustunnus 634990


Tarvittaessa saat lisätietoja: info@ballot.fi tai 040 727 4591


Myyntialue
 
Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle, voimassa olevilla Suomen arvonlisäverollisilla hinnoilla. 


Toimitusaika
 
Tilaukset pyritään toimittamaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai parin seuraavan arkipäivän aikana. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä. Mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa.


Viallisen tuotteen palautus
 
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta 
info@ballot.fi, tai puhelimella numerosta 040-727 4591. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Ballot Oy ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu Ballotin edustajan kanssa. Ballot Oy ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
 
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys Ballotiin, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

- Sähköpostilla osoitteesta info@ballot.fi,
- Puhelimella numerosta 040-7274591

Pidätämme oikeuden muutoksiin.